Ny smart, digital redovisningstjänst – Easy To Go – till ett bra pris!

Med Easy To Go, vår helhetslösning för digital redovisning, revolutionerar vi ditt liv som företagare. Dessutom minimeras den tid du själv lägger ner på administration. Allt till ett fast och förmånligt pris! 

Tanken är enkel: vi gör så mycket som möjligt och du så lite som möjligt!

Din digitala redovisning är dessutom alltid uppdaterad i realtid och du kan enkelt följa resultatet på webben. Du kan ha kontoret på fickan och du har allt du behöver var du än befinner dig.

Vilka redovisningstjänster ingår då i  Easy To Go?

Easy To Go innehåller en rad tjänster som underlättar och sparar tid för dig som egen företagare. För det första ingår det vi gör löpande under året, dvs löpande bokföring, fakturering, in och utbetalningar, momsdeklaration, arbetsgivardeklaration, löner, m.m. För det andra ingår det som bara behöver göras en gång per år, dvs bokslut, årsredovisning och bolagets inkomstdeklaration.

Det innebär att alla tjänster som du behöver för din redovisning under hela året ingår och att inga oväntade kostnader för bokföringen tillkommer.

Så här enkelt fungerar det: Alla flöden in och ut ur företaget digitaliseras, dvs de sköts i digitala kanaler istället för traditionella. Det enda du som kund behöver göra är att attestera fakturor och betalningar, fota kvitton och skapa fakturor. Resten sköter din personliga redovisningskonsult.  

Läs mer vilka tjänster som ingår

Vi på Sifferhjälpen har en bred & mångårig erfarenhet av skräddarsydda digitala helhetslösningar för såväl stora som små företag och vi står redo att ta emot nya kunder omgående.

Att komma igång är enkelt, kontakta oss idag för en förutsättningslös diskussion!

Så här enkelt kommer du igång.

3 + 6 =